Saturday, 12 April 2014

LA Tahzan...uhukss...

 Lamanya saya menyendiri...dah lah tak sentuh laptop langsung...pastu blog ni dah bersarang bagai...
fuhhh....fuhh...nak tiup abuk dan debu yang berlapis lapis ni dulu...
Nahh...sekarang dah shining dah.....

  Alright! Hari ini pen besar nak bagitau insyaAllah nanti pen besar akan jadi pen kecil (angan je tu..)
maksudnya?...krik krik krik...fikirlah sendiri..huwahahaha..

  Saya sekarang sudah berada dalam dimensi pasca SPM yang mendebarkan. Result? jangan tanyalah...hihi...SEGALA PUJI BAGI ALLAH.....By the way, saya rasa masih belum terlambat untuk saya luahkan bahawasanya "Friends, I'm really really really proud of you! Walau apapun result kita jangan pernah mempersoalkan kerana itulah aturan Allah yang terbaik untuk kita..Kesungguhan, kerajinan, kecekalan yang saya lihat pada kalian sepanjang Form 5 sudah membuktikan yang kita telah berusaha semaksima mungkin...dan hasilnya...kita serahkan pada Allah sahaja...

  Rezeki kita pun dah ditetapkan oleh Allah...oleh itu kawan kawan...bab interview ke..scholarship ke, kita isi je sebanyak mana yang kita mampu..pastu kalau boleh alhamdulillah...kalau tak dapat.. insyaAllah rezeki kita ada kat lain tu...so, LA TAHZAN zumalaieee......